Reklamační řád
Provozovatel:
Jiří Semenec
Zboží zakoupené v našem elektronickém obchodě je možno vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.
(v souladu s novelou občanského zákoníku - zákon č. 367/2000 Sb.)
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců, stejně jako v kamenném obchodě.
Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby.
Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením.
Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.
Pouze ruční praní je například u Solar TanThru, Solar DryWeave, taktéž musíte vyloučit působení desinfekcí, čí lihových prostředků, jenž poškozují struktůru plavek. Jakož i zvýšené mechanické namáhání, např atrakce na Aquacentru, či pára, mohou způsobit nevratné poškození.
U spodního prádla a plavek tak lze učinit pouze v případě, že zboží nebylo používáno a není poškozeno, stejně tak není poškozen ani původní obal.
Zboží musí být ve vhodném, respektive v původním (pokud to jeho charakter nevylučuje) nepoškozeném obalu (za poškození se nepovažuje jeho znehodnocení způsobené běžným vybalením). Vhodným obalem se rozumí např. pevná krabice.
Zboží nesmí být nikterak užíváno.
Spotřebitel má právo si zboží vyzkoušet s tím, že by měl dodržet základní hygienické předpoklady takového vyzkoušení – nejlépe přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě kalhotek, plavek a podobného sortimentu).
Nedodrží-li stanovené hygienické podmínky, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit.
Zboží nesmí být nijak poškozené a zásilka musí být kompletní, tak jak jste ji převzal, tak musí být zaslána i zpět vč. příslušenství, atd. Kupující je povinen prokázat uzavření kupní smlouvy, a to nejlépe dokladem o koupi zboží. Doporučujeme zboží zasílat doporučeně prostřednictvím České pošty a pojištěné, nijak neručíme za ztrátu nebo poškození při cestě k nám.
Zboží zasláno zpět na dobírku nebude z naší strany přijato.
Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu e-mailem na adresu reklamace@e-butik.cz.
Po odsouhlasení, zboží zašlete poštou, vyplaceně na adresu našeho sídla společnosti.
Do balíčku prosím vložte i popis, proč zboží vracíte - může se jednat o nevhodnou velikost atd.
A zda požadujete zboží jiné velikosti, nebo požadujete převést částku na váš účet.
Částku vám neprodleně převedeme na udaný účet.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z používání zboží, funkčních
vlastností a škod z neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími
událostmi a chybnou manipulací, či praním. Zboží podléhá opotřebení, což nelze považovat za vadu.
Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. |